Bartosz Gajdarski za młodu rapował, a do 2012 pracował w branży IT. W tymże roku założył własne studio, kontynuując grę w zespole i pracując z dźwiękiem półprofesjonalnie. Komponuje muzykę do gier, reklam oraz we własnych projektach - czy to indywidualnych, czy to w aktualnej kapeli. Jest sound designerem oraz montażystą.
Fachu lektorskiego uczył się najpierw przy projektach realizowanych dla firmy, w której pracował, a następnie od lektorów, których słuchał montując i produkując reklamy oraz wszelkiego rodzaju VO. Współpracuje m.in. z internetowym bankiem głosów Mikrofonika. Można go usłyszeć w spotach reklamowych takich marek jak Kaufland (śpiew - kampania "Superłup"), APAP, Tesco, BP, Orlen, Biridgestone, Seat, Bilstein, Hochland, Guess, Honeywell, Fervex oraz w grach komputerowych (m.in. "Beholder", "Warthunder", "Distrust").
Jest wokalistą w zespole "Second Nature". Gra też elektronikę ze znajomymi, póki co - jak skromnie stwierdza - w garażu.
(źródło: materiały własne)
Brak komentarzy