


W tym dziale informujemy o wszystkich zmianach w serwisie. Tu znajdziesz najświeższe wieści z rynku, fakty, plotki i donosy. Masz newsa? Organizujesz lub wygrałeś casting? Planujesz ciekawą imprezę? Robisz coś wyjątkowego? Liczymy na Waszą współpracę! Piszcie do nas!

Zamykając temat, prezentujemy wyniki naszej ostatniej sondy, w której pytaliśmy, czy lektor może odmawiać zleceń ze względu na poglądy? Jak się okazało przy liczeniu głosów, to najbardziej kontrowersyjna i najpopularniejsza jak dotąd sonda w historii serwisu.
Temat rozgrzewa obie strony barykady od lat. Każdy lektor, musi prędzej czy później, zdecydować o swoim stopniu zaangażowania w tego typu projekty i sam ustalić granice. Być może dlatego nasza sonda, zebrała aż tyle odpowiedzi. Poniżej prezentujemy podsumowanie procentowe głosów, pozostawiając do oceny czytelników ich rozkład. Być może pomoże to komuś w podjęciu tej ważnej decyzji.
A w aktualnej sondzie postarajmy się ocenić nowe zjawisko w polskiej reklamie – używanie wizerunku, a nie tylko głosu lektora do promowania produktu. Najświeższe przykłady to Jacek Brzostyński, Jarosław Łukomski i Grzegorz Pawlak. Same tuzy. Co o tym myślicie?
Można wiedzieć gdzie/w jakiej produkcji Grzegorz Pawlak promował głos i wizerunek?
W starych czasach w niezapomnianym Atlasie :) A obecnie Herbapect - syrop na kaszel.