Aktualności polscylektorzy.pl
WIADOMOŚCI

W tym dziale informujemy o wszystkich zmianach w serwisie. Tu znajdziesz najświeższe wieści z rynku, fakty, plotki i donosy. Masz newsa? Organizujesz lub wygrałeś casting? Planujesz ciekawą imprezę? Robisz coś wyjątkowego? Liczymy na Waszą współpracę! Piszcie do nas!

Tytuł: Kurs Lektorski ( dubbing, audiobooki, słuchowiska, reklama) moduł 1 - podstawy
Autor: Vocalize.pl
Źrodło: https://www.facebook.com/events/204670703445283/
Data publikacji: 12.02.2018

Materiały promocyjne vocalize.pl

Kurs lektorski od podstaw – jeśli szukasz tylko podstaw możesz zakończyć na Module 1, ale jeśli zdecydujesz się zostać na dłużej uzyskasz kompetencje do wykonywania zawodu lektora (narracja, dubbing, reklamy, audiobooki, słuchowiska itp.).
Kolejne weekendowe Moduły będą służyły pogłębieniu poszczególnych zagadnień i ukierunkowaniu uczestników na ten rodzaj pracy głosem, do którego mają największe predyspozycje (barwa, talent aktorski itp.).
Wykładowcami będą trenerzy Laboratorium Śpiewu i Mowy: Magdalena Kot i Radosław Kot oraz lektor Wojciech Czerniatowicz (Multifilm).

 

 

Kurs Vocalize.pl



Program kursu:

 

  • Emisja głosu w mowie (oddech, fonacja, artykulacja)
  • Cechy prozodyczne mowy (akcent, rytm, melodia -intonacja)
  • Aktorstwo głosem (dubbing, audiobooki, słuchowiska): intencja, emocje w głosie, modulowanie głosu
  • Logopedia medialna (ogólne zasady, indywidualna diagnoza logopedyczna)
  • Głos w praktyce (rynek głosów w Polsce i na Świecie, rozróżnienie typów głosu – podziały, barwa, jej kreowanie, ćwiczenia codzienne, problemy lektorów: z głosem, klientem, godziny czytania, przemęczenie, strefa finansów)
  • ABC Sprzętu: mikrofon, preamp (przedwzmacniacz), karta muzyczna, odsłuch, oprogramowanie, studio, kabina lektorska, pomieszczenie – adaptacja akustyczna, inne przydatne narzędzia (wyświetlanie tekstu, pop-killer, słuchawki, statywy i kosze mikrofonowe)
  • Podstawy edycji dźwięku (podstawy teorii dźwięku, cięcie materiału, sposoby edycji i obróbka brzmienia, studium pluginów)
  • Praca z mikrofonem (ustawienie sprzętu do wymagań nagrania, sztuczki i efekty przy pracy z mikrofonem)
  • Interpretacja (analiza interpretacji tekstu względem efektu końcowego i oczekiwań odbiorcy, różnice interpretacyjne, nauka czytania od nowa, stylistyki i pseudo stylistyki w mowie)
  • Głos w reklamie -ogólne zagadnienia (rodzaje reklam, zapotrzebowanie rynku, analiza interpretacji tekstów reklamowych).




Strona wydarzenia znajduje sie pod adresem:
https://www.facebook.com/events/204670703445283/

 

 

 

Brak komentarzy

Studio Medianawigator.com

reklama

Agencja MediaNawigator.com

Powered by:

Bank głosów Mikrofonika.net

reklama