Kampania "10 metrów zachowaj (się)"
Grzegorz Pawlak wziął udział w dobrze zaplanowanej i zrealizowanej - a przede wszystkim bardzo potrzebnej (niestety!) - kampanii non-profit. 10 metrów może uratować komuś życie. A Ty jaką masz wymówkę?
W tym dziale informujemy o wszystkich zmianach w serwisie. Tu znajdziesz najświeższe wieści z rynku, fakty, plotki i donosy. Masz newsa? Organizujesz lub wygrałeś casting? Planujesz ciekawą imprezę? Robisz coś wyjątkowego? Liczymy na Waszą współpracę! Piszcie do nas!
Grzegorz Pawlak wziął udział w dobrze zaplanowanej i zrealizowanej - a przede wszystkim bardzo potrzebnej (niestety!) - kampanii non-profit. 10 metrów może uratować komuś życie. A Ty jaką masz wymówkę?
Tytuł: Kampania "10 metrów zachowaj (się)"
Autor: Zarząd Dróg Miejskich
Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=PgohF7yQkHw&feature=youtu.be
Data publikacji: 11.06.2018
"Kierowcy w Warszawie zapominają o bardzo ważnej zasadzie: zasadzie 10 metrów. Właśnie tyle powinno dzielić parkujący samochód od przejścia dla pieszych. Zmniejszając ten dystans narażamy ich życie. Piesi stają się dla kierowców niewidoczni. W naszym mieście jest ponad 4000 przejść dla pieszych. Wybraliśmy jedno z nich, żeby sprawdzić, jakie nawyki mają warszawscy kierowcy. Sami zobaczcie..." - wyjaśnia lektor na początku blisko 3 minutowego filmu, dokumentującego akcję.
Okolica wybranego przejścia dla pieszych zostaje naszpikowana kamerami. Grzegorz Pawlak ma podgląd z wnętrza kabiny, a sam ukazuje się kierowcom na ulicznym monitorze.
Dodajmy - bezmyślnym kierowcom. Akcja zorganizowana przez warszawski Zarząd Dróg Miejskich potwierdza, że parkowanie stwarzające zagrożenie - a jakże łatwo tłumaczone pośpiechem - jest powszechne. W dodatku podobnie rozplenione jest chamstwo i cwaniactwo, z którym przyjdzie się zmierzyć znanemu lektorowi...
Problem - i niebezpiecznego parkowania, i chamstwa - istnieje od dawna, nie tylko w Warszawie. Jedna akcja tego nie zmieni, ale dobrze, że naganne zachowania są piętnowane. Ślemy Grzegorzowi Pawlakowi wyrazy uznania za udział w kampanii!
Brak komentarzy