Próba mikrofonu
PRÓBA MIKROFONU

Rodzina i znajomi mówią, że masz fajny głos. Marzysz o pracy lektora, ale brakuje Ci pewności i doświadczenia? Sprawdź się tutaj! Wykup wizytówkę, poddaj się ocenie odwiedzających, zostaw namiar do siebie. Kto wie, być może wpadniesz komuś w ucho!

Każdemu lektorowi, czy osobie pretendującej do takiej roli, ktoś kiedyś powiedział, że ma ciekawy głos albo brzmi jak telefoniczna sekretarka bądź nawigacja samochodowa. Najczęściej są to rodzina i znajomi. W moim przypadku było tak samo, natomiast oprócz tego opinie na mój temat wyrażali również klienci infolinii dużej sieci sklepów, dla której pracowałam.

Komplementy o ładnym głosie kierowane w stronę kobiet odbierających połączenia telefoniczne nie są niczym niezwykłym. Zastanawiające zaczyna być dopiero to, kiedy w ciągu tygodnia trafia się przynajmniej kilku klientów, którzy nadal czekają na rozmowę z „prawdziwym człowiekiem” a nie „maszyną” po tym, kiedy zdążyłeś już odebrać połączenie i się przedstawić, gdy namawiają cię na poszukanie pracy w radio i żegnają się z tobą słowami „czytała Krystyna Czubówna” (co swoją drogą jest bardzo miłe, ale i równie przesadzone).
Niezależnie od tego, czy moi starzy klienci byli szczerzy, czy mieli po prostu duże poczucie humoru, kierując się sugestiami moich przyjaciół i własnymi zainteresowaniami, postanowiłam je rozwijać.

Nawiązałam współpracę z działającą non-profit grupą wydawniczą Fantazmaty, dla której nagrywam krótkie opowiadania w formie audiobooków. Publikowane są one na kanale YouTube Fantazmatów oraz na ich profilu w serwisie Hear This.
Ponadto zaangażowana jestem w projekt Maskarada, czyli fanowskiego dodatku do pierwszej części Wiedźmina. Czytam w nim intro do gry oraz mam przydzielonych kilka postaci, którym udzielam głosu. Projekt jest obecnie w trakcie tworzenia.

Aktualnie szukam nowych wyzwań i możliwości rozwoju jako lektor.

 

 

Próbki audio

00:00/00:00
  1. Próbka nagrania użytkownika 1
  2. Próbka nagrania użytkownika 2
  3. Próbka nagrania użytkownika 3

Oceń próbkę

0 (0 głosów)
Vote up!
Vote down!

Brak komentarzy

Studio Medianawigator.com

reklama

Agencja MediaNawigator.com